...

I fredags var det otursdag men jag kände inte att jag hade någon otur, tack gode gud för det.
Min lillebror är faktikst född fredagen den 13 januari 1995.

Igår blev det utgång, vi var först hos Jennica på förfest, åt tacos och spelade förfest spelet. Sedan blev det stan.

Idag börjar säsong 1 av Entourage. En otroligt bra serie, se den!
Jag har sett fram till säsong 5 avsnitt 4.



Jag tror jag ska slänga på mig joggingkläderna och lägga mig i sängen med en skål cheddarpopcorn och vatten!
Funderar även på att ställa klockan och gå ut och gå i morgon. Får dock se hur mitt knä känns, fick otroligt ont när jag var ute igår och det har hållt i sig idag.
Hoppas som sagt att det går över. Är jätte skönt att slå på mp3:n och gå en sväng.

Kollar på Playa del Sol nu, skön serie, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0