Hemma helg

Igår var Madde och Jennica här, vi åt enchiladas och sedan skulle vi åka och hyra film.
Fy sjutton va jag skratta i bilen påväg hem! Madde flörtade stenhårt med han i hemmakväll, bara det att varken hon eller han förstod det, haha!

Idag så blev det filmkväll hemma hos Böna och Marie. Det var jag, Jennica, Matte, Böna och Marie.
Vi hyrde filmen Taken idag, otroligt bra se den!

Min kära vän Conny "Böna" Sellergren ska bli pappa! Jag har vetat om det sen de fick reda på det.
Han och hans Marie har inte vart tillsammans så länge. Men de få gånger jag träffat henne så har hon gjort ett stort intryck hos mig. Hon är så otroligt rolig, trevlig och snäll! De två kommer ha mååååånga roliga år tillsammans, det är så skönt att se dem ihop.
Hon har en sån mysig mage nu! På måndag ska de på ultraljud och förhoppningsvis få reda på kön. Jag tror det är en flicka. Åh, jag är så glad för eran skull, ni anar inte!


Här är hon i v 13+6 om jag inte minns fel :)



Jag blir också sugen på en liten, haha!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jaha ja nu passar det med en liten plutt för Sarah..

Alla gånger jag har sagt att du SKA ha en då? :P Haha

2009-11-08 @ 16:29:46
URL: http://ulrikarebeckanorby.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det passar inte med bebis nu heller!

Jag är suuugen bara! :p

2009-11-08 @ 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0