Hemskthemskt

Hemsk upplevelse var jag med om idag, jag gjorde en gastroskopi.
Fy fan säger jag bara! Men det var nödvändigt. Jag har inget magsår men magmunnen tror jag man säger, är öppen lite hela tiden så det läcker ut syra.
Ska fortsätta äta de tabletterna jag fått ett tag nu.  Känns skönt att veta vad det är i alla fall.

Jag har även jobbat lite idag, ska packa lite på pappas jobb inför deras lokalbyte. Är tråkigt men ska inte gnälla, får en ganska bra timlön :).

Bf och jag ska baka pepparkakor på lördag :D! Har blivit lite av en tradition, hihi!

Har suttit och rensat mitt halsband, fastar hår i spännet där, lite ofräscht.. Jag har också sms:at min frisör, MÅSTE färga håret.

Fick ett kort om att jag skulle boka tid för koll för synen och linserna med så har bokat tid, 10/12 kl 10 ska jag vara där :).

Ne nu ska jag lyssna på musik och invänta paradise hotel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0