Kvällsbloggning

Sitter och kollar på Paradise Hotel. Parcermoni är det nu, får se vem som blir den första att få lämna.

Jag och Marika har bestämt att julklapp till varandra är att vi ska åka till göteborg på jullovet och shoppa och gå på liseberg, hihi! Egen tid. Det är inte alls kul att hon bor så långt bort.

Vi kom in på ämnet syskon, detta låter jätte hemskt, men jag tror att många kan relatera till det hela.
Min mamma och ibland pappa gör sådana saker som gör att jag blir irriterad på min lillebror, han får skiten.

Nu kom det, John får lämna Paradise Hotel. Hm, har Jackie tagit rätt beslut?
Andreas är inte så nöjd, det var inte såhär han hade planerat!! Hur kan man inte gilla detta programmet? Intriger intriger!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0