Sol och värme mår man bäst av

Återigen fredag och helg!

Från och med söndag ska jag börja lägga mig i lagom tid och också stiga upp i lagom tid. Ska ställa klockan på 10-11 varje dag.
På tisdag ska jag upp tidigt, ska vara hos doktorn halv 9. Dags att kolla upp varför jag har halsbränna varje dag.

Som det ser ut nu är det en lugn helg. Dock är jag sugen på att gå ut i morgon, får se vad som händer.
Idag blir det en hemmakväll, ska göra en köttfärspaj och bjuda Madde.

Är det bara jag som känner av att vädret påverkar humöret jätte mycket?
Jag känner det att jag är inte deppig men känner mig sådär att jag vill inte göra något speciellt emellan åt. Sen har jag märkt att jag kan vara väldigt tjurig här hemma.
Hoppas inte jag är sådan mot mina kompisar, snälla sig till mig i så fall!
Det är inte meningen så ni vet om det!

Jag mår verkligen bättre och har bättre humör när det är ljust ute länge och varmt. Våren och sommaren, det är då jag mår bäst. Skulle vilja bo i ett land där det som kallast är typ 17-20 grader, haha! Rena rama drömmen!

På matteprovet som jag hade idag hade jag alla rätt. Jag känner mig jätte töntig men jag är jätte glad. Det börjar äntligen lossna.

Nu ska jag se om jag hittar filmen Remember the titans :).


Jag, min kompis Mevlüt och hans kompisar förra året i Turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0