Tuesday

Jag hade två lektioner idag matte b och historia.

Jag har alltid haft svårt för matte och matte b gör inte precis så att det känns enklare. Ush jag har precis blivit klar med första kapitlet och ska ha prov på det på fredag. HOPPAS jag klarar det kommer blir väldigt ledsen eller besviken på mig själv annars.

Undra vad jag tänkte med när jag bokade tid till ungmott kl 8:15 en onsdag? Jaja, jag ska åka dit i alla fall och få nytt recept på p-piller.

Ikväll är det desperete housewives som gäller :D

 

Dead by april i lördags var så jävla bra! En så lyckad lördag! Har tyvärr inte fått alla bilder utav Lisa utan har bara sparat de från facebook som jag också är med på så lägger upp de så länge.

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0