Vodoo

Var hos doktorn i morse och tog upp det är med min halsbränna. Hon blev orolig så har fått tabletter som jag kan ta 1-2 gånger daglien så fick jag något flytande som jag skulle ta. Mår illa bara av att skriva om det.
I alla fall skulle man ta det en halvtimma efter måltid och innan sängdags. Så jag som älskar hostmedicin men inget annat flytande medicin har ju insett att jag måste ta detta för jag är påväg att få magsår.
Dock så VÄNDE  det sig i munnen, magen så jag spydde upp den jäkla flytande saken och min mat!

Så nej den tar jag inte mer. Får ringa imon och be om att få något annat.

Hade matte idag  med, gick bra men sannolikhet är svårare!

När jag skulle vänta på bussen sms:ar jag lite med min vän Michael som helst plötsligt skriver en rolig sak i ett sms så jag ska skämta tillbaka saken är bara den att jag avslöjade honom:

Michael: Kan jag få lite av ditt hår?

Jag: Ne. Du får inte göra en vodoodocka av mig. Ne men varför vill du ha det? Haha

Michael: Hahahha, hur fan visste du det? Hahahaa jag skrattar ihjäl mig :p

Jag: Jag vet hur du tänker ;). Läskigt va?

Michael: Skitläskigt, ta dig ut ur min hjärna kvinn! Annars gör jag den där dockan och gör hemska saker med dig.

Jag: Hahhaha! Det är nog mer jag som redan har en docka utav dig eftersom jag vet hur du tänker ;)

Michael: Och där blev jag genast livärdd. Nu måste vi avsluta det här, jag måste laga luftgeväret så jag kan försvara mig mot onda kvinnor som du.

Jag knäckte mig!
De ända som lär tycka det här är roligt är typ Madde och Marika som vet hur jag och Michael är mot varandra, haha :D.

Ikväll är det Bf kväll :D


Michael "Mr Kurd" White



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0