Biljetten är bokad

Som jag skrivit innan så ska jag flytta till Alanya, eller jag ska dit och jobba under en säsong.
Jag åker dit innan säsongen börjar för att leta jobb och efter studenten rättare sagt den 13 juni kommer Jenny och Madde. 
Jenny kommer stanna med mig fram tills oktober, november men tyvärr kan inte Madde göra det. Hade velat så starkt att hon skulle kunna stanna så länge med. Men förhoppningsvis kan hon komma en gång till närmare hösten och stanna lite längre.

Men i alla fall. Jag har inte velat boka biljett så som de gjort. Men idag fick jag för mig att dra med Madde in på ticket och fick prata med en där som hittade en resa som är på en vecka men jag åker såklart inte med på hemresan. Det jag vill komma till, den 10 april 2010 flyger jag från Köpenhamn till Antalya och sedan en 2 timmars bussresa till Alanya!

Det kalaset går på 2600 kr! Jag kommer inte billigare undan!!

Det känns så verkligt nu när jag bokat. Mamma har vart så tveksam till att jag ska boka men när hon hörde priset så sa hon också, "Oj det var ett bra pris!"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0