Blev ingen filmkväll

Som överskriften säger blev det ingen filmkväll utan det blev att jag stannade hemma och Michael med.

Har kollat på Grey's Anatomy och nu kollar på jag Sex and the city the movie.

Såg den för första gången för 2 veckor sen, den är bättre än vad jag trodde faktiskt :).
På många filmer kan man liksom "nu kommer det och det hända" men man kunde inte det med denna och det är det jag gillar.




Jag fick mail om att mian skor har skickats ifrån ellos nu så stod det att de kommer inom 3-5 dagar. MEN NEJ! De måste komma senast på fredag annars så.  Men borde inte idag räknas som en så är i morgon 2 och fredag är tredje dagen. HOPPAS HOPPAS!

Hoppas också att de passar, beställde en strl 39 för det fanns ingen 40 så jag får hålla tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0