En tråkig måndag

Vädret idag har vart tråkigt. Har inte blivit ljust men det har inte vart mörkt heller. Tråkigt att skriva om vädret jag vet men när det är sånt här väder så får man ingen större lust att göra något.

Jag lyckades i alla fall få hit mormor så vi har suttit och snackat skit. Var otroligt längesen jag pratade med mormor och det är så kul för samtidigt som hon vill att jag ska ta chansen att åka till Turkiet så är hon redan orolig och nervös, haha!

På fredag ska jag jobba. Ska servera på Ladie's night som är på Halmstad arena. Ska bli intressant att göra något annorlunda. Testa på det, tror det kan bli roligt.
Skönt att maten är förbeställd sen har vissa förbeställt dryck också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0