Falkenberg yao!

Har idag vart i Falkenberg. Jag och Madde följde med Jenny som skulle kolla på balklänning.

Det var en otroligt fin butik, var väldigt strilrent och allt hängde så fint.

Hon som jobbade där tog fram en ställning där hon hängde klännningar som hon trodde skulle passa Jenny form mässigt och färgmässigt.
Och det var en på ställningen som var otroligt fin på! Satt som en smäck. Sedan var det dags att välja färg var lite osäkert.
Men jag tror det kommer bli kanon. Tyvärr är jag inte hemma för att att kunna se henne gå på röda mattan. Men hon kommer vara tvingad till att ta med sig bilder till mig!


:D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag lovar, det kommer att tas många bilder! :-) Tack för all hjälp!

2009-10-14 @ 21:39:10
URL: http://jennyfalkstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0