Fy för att städa!

Gud vad jag hatar att städa!
Men jag var tvungen här låg kläder överallt och sminkbordet såg förjävligt ut, puder som hamnat på bordet. Ja ush!
Tog sådan rengöring man har i badrum och spruta på för att få bort fläckarna men nu skiner det i alla fall, haha.

Har bara lite småplock kvar sen ska jag dammsuga och sedan är jag klar. Ska sminka mig och platta håret sen när jag är klar.
Min farbror och hans flickvän kommer idag för att äta mat.

Det blir en hemmakväll för mig idag eftersom jag var ute igår och ska ut i morgon. Jag ska på Dead by April i morgon på B&B här i Halmstad.



Ne nu ska jag återgå till städningen så jag blir klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0