Hår

Det finns en frisör som jag så otroligt gärna skulle vilja gå till och klippa mig och färga håret hos och det är Bobby.

Jag har bara läst positivt om honom och han verkar vara en otroligt bra frisör. Men eftersom han har sin salong i stockholm så kommer det nog aldrig bli att jag kommer bli färgad och klippt av honom tyvärr.

Men jag har sett att han har släppt sina egna hårvårds produkter.
Det är riktiga “frisör-schampoon” fast till ett billigt pris. De kostar mellan 59-69 kronor och nu finns dom att köpa på Kicks! Schampoo och balsam finns för vanligt, färgat, skadat och mjällproblem. Samt hårspary, gelé etc.

Jag ska köpa och testa detta jag tror det kan vara otroligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0