Helgen är över

Återigen så är helgen över. Har inte gjort något denna helgen heller .
Sparar som sagt pengar till Turkiet.

I fredags var det mys hemma hos Madde, men åkte hem tidigt tyvärr. Är så jäkla dyrt med nattaxa på bussarna, 50 kr. Jenny körde mig hem då i fredags, mycket snällt.

Igår var det tänkt att jag och Madde skulle gå på stan och sedan bege oss till flygstaden, skopunkten och köpa vinterskor. Men när jag stod på busshållsplatsen ringde Madde och sa att Jenny försökt få tag på mig, de hade kört ihop sig på Harry's och hon behövde hjälp.

Hade tänkt lämna in cv där för att kanske få lite små jobb där under vintern. Få provjobba och då sedan få några timmar.

Men gud hoppa in en lördag utan att aldrig provjobbat var tufft men kändes bra faktikst.
På ett sätt lär man sig bättre när man hoppar in så under stress, det måste ju klicka ganska bra.

Hoppas Jenny är ganska nöjd med bara.

Idag ska jag bara vara hemma och mysa i soffan, Corpse Bride går på tv nu. Den är ganska bra, gillar Tim Burtons Nightmare before christmas också, tror nästan jag ska se den ikväll.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är nöjd med dig, ska bli grymt! Och ju mer jag ser at du jobbar, ju mer lättad blir jag inför turkland! :-) Puss på dig Canim!

2009-10-04 @ 18:07:35
URL: http://jennyfalkstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0