Hollywood wife

Var som sagt och fikade med Alex i stan, var skönt att prata och bara ta det lugnt. Vi fikade på
Espresso house, jag tog en frapino med mango - jordgubbsmak MUMS!

Efter stan så åkte jag hem så stack jag och mamma och handlade lite. Jag köpte pistagenötter och coca cola. Utan min dagliga dos coca cola hade jag nog gått under, haha!

Sen hade jag så tråkigt så jag har suttit och letat upp turkiska ord som kan vara bra att kunna innan vi åker. Gud som jag längtar!

Och eftersom det är måndag var det också Svenska Hollywoodfruar, kan inte sluta se det.

Jag har också ändrat uppfattning om Anna Anka.
I början hade jag svårt för henne men hon måste bara provocera också, man ser glimten i ögat på henne när hon sagt sådana "dumma" saker.
Jag och mamma satt och disskuterade det under en reklampaus, om vi hade blivit så rika så hade vi nog blivit likadana. Inte riktigt som Anna Anka men blivit kaxigare och så.

Äsh, jag tror att de flesta förstår hur jag menar.

"Anna Anka for president"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0