Jag kan inte sluta le - Alanya i mitt hjärta
















Det finns så otroligt många bilder man vill visa för folk. Så många bilder från Alanya man vill lägga upp på bloggen, men det kommer bara bli för mycket.

Om bara några månader kommer Alanya bli mitt hem, det känns redan som om det är det.
Om bara några månader kommer Madde & Jenny vara mina sambos.
Om bara några månder kommer jag leva i min "dröm", att jobba som en bartender utomlands.
En löjlig dröm för vissa, men en "dröm" som betyder oehört mycket för mig.

Jag är otroligt glad att min familj stöttar mig, mamma, pappa, mormor, mina mostrar.
Det betyder otroligt mycket att de verkligen vill att jag ska åka iväg och vara borta de månaderna som jag kommer.
Det är inte bara 3-4 månader vi pratar om utan 7 månader om inte mer.

Jag vill säga: Tack Madde och Jenny som inte tog detta som en galen idé från mig, utan att ni följer med mig.
Madde förlåt om jag tjatar om att du ska stanna länge, men det är bara för att jag vill att du ska vara där lika
länge som mig och Jenny, dela detta med oss.
Du har en stor del i mitt liv och det tror jag du vet om.

Jenny är en solstråle som vandrat in i mitt liv på mindre än en månad och det är jag otroligt glad för.

God natt folket, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Jenny

aaw, var allt jag fick fram. Blev tårägd Sarah! Tillsammans kommer vi klara allt, tillsammans ska vi ha den bästa sommaren någonsin i Turkiet!

2009-10-04 @ 18:09:24
URL: http://jennyfalkstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0