Klippning

Ikväll kommer världens bästa frisör hit och klipper mig! Min lugg är många cm för lång nu, haha!  Den lockar inte sig men bli böjd bara efter några minuter efter man plattat det så det ska bli kanon skönt att få det fixat.
Ska toppa liiiiiiite på håret med. Men inte för mycket jag vill få tillbaka det långa jag hade innan.
Hade väldigt långt hår men eftersom alla frisörer inte gjorde som man sa så struntade jag i att klippa mig så när jag gick till J första gången så vart jag tvungen att klippa av måååånga cm :(.
Men hon vet hur jag vill ha det så hon är den ända frisören som rör mitt hår nu, hihi!

Hon gjorde även mitt hår till balen och sminket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0