Snart fredag!

I morgon är det fredag. Jag har skola mellan 08:30-12:00, matte b och historia. Ganska skönt faktikst, dock lite tugnt att gå upp med tanke på att jag inte lagt mig innan 01:30 på flera veckor, haha.

På kvällen blir det mys hemma hos Madde. Först ska vi äta pizza och sen snacka skit, kanske se en film, mys thihi.

Jag är sååå shopping sugen, men behöver inget.. Eller jo, vill ha/behöver ett par låga "uggs" som finns på skopunkten i flygstaden.
Köpte ett par uggs för ca 2 årsen men de har töjt sig. Träffade Ulle och Lollo idag och de hade köpt ett par såna på flygstaden som också töjt sig så får köpa en storlek mindre.

Tror jag ska snart ska upp och bädda ner mig och kolla på Entourage.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0