TGIF

Thank God It's Friday!

Åkte till skolan och hade matte i lite över en timma sedan var det dags för historia.

Men det var studenttävling idag och det var som min lärare sa att ha lektion med tre elever funkar inte eftersom han måste gå igenom samma sak nästa gång ändå. Sen visade det sig att vi inte ska ha lektion på tisdag heller på det är så många som ska iväg på någon teater. Men det gör inte mig något, jag kan likaväl plugga hemma. Vi har frågor som ska göras och v 43 har vi prov.

Jag ska snart ringa mamma och se om inte vi kan gå i stan när hon slutat jobba. Jag har inget att göra som vanligt.

 


I wanna stand up, I wanna let go
You know, you know - no you don't, you don't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0