Töjp

Åter igen måndag och åter igen ny vecka.

Jag blir så deppig.. Höst deppig är det säkert. Inte sånt "allvarligt". Men allt känns tråkigt.
Alltid samma sak i Halmstad.
Nej jag vill inte mer. Jag vill åka iväg. Jag önskar så mycket att det verkligen löser sig med pengar så jag kan sticka till Alanya och jobba. Det finns inget jag vill mer.

Idag ska ska jag bara vara hemma. Ska maila min matte lärare och kolla om jag kan få jobba hemma i morgon för vi ska inte ha någon historia så känns lite onödigt att åka dit vid 13:30 för att ha matte, kan likväl jobba hemma.

Annars så vet jag inte.. Ska väl reta min pappa som är halvt handikappad, hihi! Ne, ha gips så länge som han haft nu måste vara otroligt jobbigt.

Ne, nu ska jag bädda ner mig och se på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0