Utgång

Igår jag gick ut för första gången på länge.

Var först hemma där våra grannar + mammas och pappas vänner var så åt vi god mat.
Efter maten tog jag bussen hem till Totte där Lisa, Totte och Jimmy var. Vi kollade på fotbollen, drack gott och snackade skit. Sedan gick jag hem till Urre kollade på hans lägenhet och träffade lite gamla bekanta och kompisar.
Jag gick in till stan sedan och mötte upp Lisa och Totte igen. Tyvärr var det inte inte så jätte kul på tre hjärtan så vi tog våra jackor och gick en runda. Vi mötte då Robin och vi stod och snacka med han en bra stund. Sedan gick vi en vända, Robin köpte en kebeb rulle. Sedan mötte jag Angelos och vi gick till b&b en sväng där Alex och hennes kompis Bengan var så stod vi och snacka med Rajko, Radde och Dalle.

Var trevligt att träffa alla man träffade varje helg innan.

Sedan så körde världens bästa Jenny mig hem!

Hon och Madde kommer en sväng ikväll och myser!



En bild från i sommras:
Lisa, Totte, Michael & Strumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0