Vuxen

Lunchen i stan vart jätte mysig. Var så längesen jag och Madde träffade Hanna.
Vi tog och åt lunch på Hello take away. Deras baguetter är såå goda fast idag tog jag en panini med skinka och mozarella, mums!

Sedan åkte jag till min läkare, eller ja nu är han inte min läkare längre. Man får egentligen inte vara där så länge som jag har varit men han höll mig fram tills jag gick ut gymnasiet. Han har haft hand om mig sen jag var liten och fick astma och sedan kom min mat allergi. Nu ska han i alla fall skriva över mig till en annan läkare på en vuxen avdelning, läskigt!

Jag får inte ta svininfluensa vaccinet. Han sa att det att risken är att jag kommer bli jätte sjuk av vaccinet. Jag är helt enkelt för allergisk för att kunna ta det. Jag har i stället fått några tabletter utskriva som jag ska ta om jag börjar få influensa symptom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0