En sista chans sen raderar jag bloggen

Hm jag ger det en chans till.
Mest för min egna skull eftersom ingen läser min blogg, haha!

Har ju vart i Turkiet, det går inte förklara mer ord hur bra jag trivs där och hur bra resan var!

Jag åker dit i April och jobbar! Ska gå en bartenderkurs som är här i Halmstad, börjar den 18 oktober, ska blo kanon kul.

Jag trivs inte alls här i Sverige, vill bara bort.
Ska sätta igång med pluggandet rejält nu så har jag något att göra på dagarna.

Pajjade mitt knä igen nere i  Turkiet, skulle unna mig att ha högklckat så var det någon som spillt så jag halkar till och självklart med vänster benet så knäet vred sig eller vad det nu gjorde. Jag var ju inte precis nykter när det hände!

Well skönt var det att skriva måste göra detta en gång om dan minst!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0