15 augusti

Mitten av augusti.. Vart tar tiden vägen? Tycker det känns om att man nyss firade nyår..

Sommaren lider mot sitt slut. Även om det inte är kallt än så är det ju inte som de var i juli. Dock tror jag hösten kommer komma som ett pang. När vi vaknar en dag så är den här.
Jag är glad att jag har en resa bokad och ska åka när hösten börjar. Jag åker den 7 september.

Dock så längtar jag liiiiiiite väldigt liiiite efter hösten för jag har ett par nya snygga stövlar att ha. Nej men jag kan ibland, säger det igen ibland tycka det är mysigt att sätta på sig ett par leggins, en tunika och en härlig kofta över. Men mest av allt så är jag en värme människa, sommar och vår året runt är min grej :).





Mina nya höststövlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0