17 augusti

2 hemma dagar.. Jag börjar bli rastlös.. Men samtidigt har jag inget annat heller, fan va jag hatar att vara arbetlös..

Har vart hos doktorn idag och fått pencillin för mina bihålor och mina öron så ska nog snart bara på tipp topp igen.
Mina kära digitalkamera har gått sönder, displayen är helt svart, buu! Skulle kosta 2000 att laga den men det kostade den inte änns ny så nä det sket jag i. Men så åker jag ju snart iväg och vill gärna ha en fungerande. Satt inne lite på blocket och hittade en för 500 kr + 78 kr frakt så den får duga! Det ända jag hade velat var att det skulle vara laddningsbara batteri men det är AA.
Men men duger gott och väl i Turkiet. Ska nog önska mig en ny  i julklapp så kan min lillebror få denna (han är inte så rädd om saker).
Jag skulle väääldigt gärna vilja ha en G11 men 5000 kr? Det är mucho dinero!
Vi får se vad jag kan fjäska mig till i julklapp haha!

Sitter och har koll på tradera, har ingen trekant bikini som är bra och ha när man badar framförallt i havet i Alanya. Men har i alla fall hittat en snygg antaglien fake ed hardy på tradera så har jag ledande budet och 7 min kvar. Vill gääärna ha denna, blå svart med strass skit snygg! Håll tummarna!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0