18 augusti

Nu när jag ligger hemma och inte mår så bra så har jag legat och zappat.. Fastnade i någon halvtimma på MTV och Laguna Beach, det är ju riktigt kul att kolla på!
Lauren "LC" Conrad är så vacker! Hennes hårfärg i serien är grymt snygg.. Tyvärr kan jag nog inte vara så ljushårig utan att de ser dumt ut.

Ikväll ska jag och Johanna köra ner till Malmö. Det hade kört ihop sig för hennes 2 kompisar som kommer hem från Prag så hon fråga om jag kan följa med som sällskap och självklart!
Så jag ligger i soffan nu och vilar så jag inte får så ont i huvudet..

Denna bihållsinflammationen har satt sig som berget, har aldrig haft såhär ont i huvudet innan när jag haft bihållsinflammation. I morgon borde i alla fall pencillinen har hjälpt ganska bra så då borde jag känna mig piggare!

Bara 20 dagar kvar till Alanya nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0