19 augusti

Kan inte dagarna bara gå snabbare?! Sommaren lider mot sitt slut eller rättare sagt den är slut. 19 grader ute..

Jag är verkligen en sommarmänniska in i benmärgen. Vår/sommar året runt hade inte gjort mig något alls.
Nu är det 19 dagar kvar, 19 långa dagar kvar till Alanya. Oh va jag trivs bra där, landet, värmen, människorna, utelivet, stranden - ALLT!

Jag funderar lite på om man ev ska snacka in sig och ha kontakt med någon boss där nere så man kanske kan åka dit och jobba nästa år. Min dröm komma bort från den här "hålan". Ne jag gillar Halmstad men det har bara blivit för mycket nu, jag behöver komma bort.

Har legat och kollat på Laguna Beach idag igen, att jag inte kollat på de innan, de är ju riktigt kul!

Tror att jag i morgon ska skriva ihop en liten lista om små grejer som behövs köpas till Alanya, rakhyvlar, schampoo och balmsam osv.. Jag och Alexandra har dock bestämt att hon ska ta med sig plattång och jag hårfön oså så blir det mindre packning för oss båda med så kan vi shoppa mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0