26 augusti

Woho jag har inte spytt hittills och då har jag ändå ätit! Yeeey!

Jag är ganska så rastlös nu, hela förra veckan vart jag sjuk hade då bihållsinflammation och öroninflammation. I helgen vart jag ganska pigg så var ute. Sen i måndagskväll fick jag maginfluensa så har i stort sätt bara legat i soffan i 2 veckor.
Händer det inte speciellt i helgen så tar jag det nog lugnt eller?

Nästa vecka så ska jag växla pengar, köpa schampo, balsam, rakhyvlar och alla såna grejer som behövs på resan.

Stort Grattis till min vackra Jenny som nu har fått värdfamilj i USA och ska jobba som aupair!
Men som jag kommer sakna dig! Nu åker Vicki i slutet av månaden och ska jobba som aupair hon med i USA. Kommer sakna ner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0