En månad kvar till Alanya

Om exakt en månad så åker jag, Alexandra och Dino till Turkiet!!
Vid denna tiden är vi påväg upp mot Göteborg och Landvetter.

Oh jag kommer klättra på väggarna, hoppas tiden går snabbt snabbt snabbt! Det ska bli så underbart, sola, bada, dricka drinkar, gå ut och dansa, shoppa. Självklart ska jag också träffa Jenny där nere, hon åker på måndag och ska vara där nere i 6-7 veckor. Jag hade också velat vara där så länge men det är inte så enkelt att få jobb här hemma och då kan man inte spara pengar på det viset man behöver heller :(. Men 2 underbara veckor i Alanya får jag 

Sen har jag världens bästa föräldrar! När jag skulle betala min resa så kunde jag inte flytta över alla pengar samtidigt från min fond (där jag har mina sparpengar) så jag fick betala från mammas och pappas konto sålänge så skulle de få pengarna av mig sen. Så behöver jag nytt pass och de skulle mina föräldrar betala, men så ringde mamma härom dagen och sa att hon och pappa hade pratat och så sa hon att jag får betala mitt pass själv, men de betalar min resa. Like I said, världens bästa och snällaste föräldrar!

Idag fyller Marie år så vi ska dit och dricka lite innan sen ska Conny vara hemma med lilla Alec så jag, Marie, Jennica och Matte ska sedan ut och bowla. Kommer nog bli mycket trevligt, så länge jag inte förlorar, haha! Ne skämt och sido, jag är typ lärt mig hantera mina dåliga förlorare sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0