En vecka kvar

Nu är det bara en vecka kvar! Jag känner mig så redo så det är löjligt!
Jag skulle lätt kunna packa nu dock ska ju mycket kläder tvättas först så det är rent när man åker dit i alla fall!

Har traskat runt lite på stan idag. Alexandra köpte ett par högtalare så vi kan spela musik från våra mobiler eller min mp3 på hotell rummet :).
Kan vara skönt med musik när man gör sig i ordning eller bara sitter och spelar kort och snackar skit och tar en för drink.
Jag köpte nagellacket jag nämnde igår, det rosa. Hade -25 kr på kicks med så gick på 44 kr om jag inte minns fel, kostar 69 normalt (tror jag).

I morgon ska jag och mamma till gekås efter hon har slutat. De stänger kl 20 och förhoppningsvis är det inte lika mycket folk om man åker senare.

Ne ska nog bädda ner mig.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0