Konstiga grejor för sig

Ibland får man konstiga grejor för sig...

Jag satt i lugn och ro och kollade på kanal 5, Soran Ismail's underbara resa genom Sverige. Vilken härlig kille btw, gillar hans humor!
I alla fall satt här och bara kände nej jag måste plocka i ordning. Så det har jag gjort nu. I morgon ska jag dammsuga och dammtorka!

Började byta garderob innan men gav upp, så kom mamma hem hon gav också upp. Vi behöver soppåsar så vi kan slänga samtidigt som vi rensar ut för annars lägger vi det ute i hallen och det är inte bättre.

Jag börjar bli otålig nu med, 8 dagar kvar till resan, i morgon är det exakt en vecka. JAG LÄNGTAR!!!

Idag åkte Vicki, hon ska också jobba som au pair i USA. Maila ofta och ta hand om dig! Hoppas du kommer trivas som fisken i vattnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0