Städa på en söndag

Ja städa på en söndag borde va förbjudet. Innan sommaren kom jag in i en bra grej.
Jag städade mitt rum varje torsdag, det var skit bra. Rent och fint på fredagarna och fräscht hela helgen.
Men sen när sommaren och värmen kom så funkade det inte de längre. Under sommaren när det är som varmast har jag mellan 27-30 grader konstant på mitt rum, jag VÄGRAR städa då. Idag så är det molningt ute och regnet lär väl vräka ner snart så idag är det bra väder för att städa. Men ändå, det är söndag?!

Igår firade vi Marie. Satt först där och snckade skit och sedan bowlade vi. Mycket trevligt! Hon verkade bli glad för presenten också! Känns skönt när man köper något som blir lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0