Drömmar kan va konstiga..

Jävla va de är segt att sitta på utbildning 8 tim om dagen. Jag döööör typ. Även om det är lite halv intressant och att han som utbildar oss är jäkligt bra oså blir jag ändå så rastlös och okoncentrerad. Det är bara i morgon och på fredag kvar sen är det ingen mer utbildning och jag kan jobba ordentligt. Är bara ledig en dag denna veckan, på lördag. Jobbar som sagt på söndag 16-19 inte så farligt så kan ju ändå gå ut i helgen om jag vill.

Min morgon idag började inte bra. Jag ställde klockan på 5 (kan snooza en timma då). Jag måste köra hemifrån 7:30. Jag duschar alltid på morgonen.
Jo kl 6:45 väcker min mamma mig. Shiiiit jag rusar upp, inser att jag hinner inte duscha. Bara att slänga i linserna, sminka till sig och försöka få håret så bra som möjligt. Goosh vad jag känner mig ofräsh. Men tänker inte duscha nu, duschar ju alltid på morgonen för att vakna så kan likaväl vänta tills i morgon bitti.

Jag hade konstiga drömmar inatt. Hahahahhahaha! Jösses alltså! Emilia blev glad över att göra dem i alla fall, haha :).
Hon är sjuk :(, hoppas hon mår bättre snabbt så vi kan hitta på nått i helgen!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Saknar dig! :( <3

2010-12-15 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0