:)

18 minus ute. Vem kom på det påhittet? Jag är väldigt glad att jag har ett inomhus jobb!
Jobbar har jag gjort idag med, 15-20. Ska jobba samma tid i morgon. Det är skönt att jobba kvällar faktikst. Nästa vecka börjar jag 5 på morgonen en dag. Phu, hur ska jag kunna somna i tid kvällen innan? Dock slutar jag kl 10 på förmiddagen så kan jag kolla in rean i stan.
Jag trivs faktiskt väldigt bra på jobbet. Det är kul, händer lite olika. Ja, jag trivs.

Jag kan inte riktigt förstå att det är julafton på fredag. Vart har tiden tagit vägen? Vart har detta året tagit vägen?
Tänkte göra ett inlägg lite senare om året som gått. Men det tar vi närmare nyår.

Idag har jag skickat Jenny's julklapp. Jag hoppas att hon får sig ett leende på läpparna av den. Jag tror hon kommer gilla den faktikst, det är mycket tanke och minne bakom denna. Jag tror hon kommer komma ihåg i alla fall!

Jag sitter och kollar på en ny serie som började på tv3 förra veckan, The deep, väldigt bra fakitkst. Jag gillar lite "udda" saker. I pausen ska jag ta ut linser, tvätta av sminket och borsta tänderna sedan bädda ner mig.
Det är väldigt skönt att börja sent för man kan sova lite längre med, hihi. Love it!


Till kära Emilia: Jag ser nått grönt! TRÄD! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aaaw, du ar for sot. Sjalvklart kommer jag bli glad! Det blir jag varje gang jag bara kikar in har.



Bjornbroder - love that movie.

"Fetmule" "Dar gick du for langt" "Jag vet, forlat"

HAHAHHAHA... Algarna <3

2010-12-22 @ 03:25:49
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0