Fira jul med Sean Banan

Städa städa varje fredag också varje jul det tycker jag är kul! Nej kanske inte men städa har jag gjort, plockat i ordning, dammsugat och dammtorkat. Nu är jag redo för helg, höhö!

Ikväll blir det idolfinal hemma hos Emilia. Hoppas verkligen att Jay vinner och att han sjunger like prayer igen.
Just nu sitter jag och lyssnar på Sean Banans jullåt gott nytt jul. Den är faktiskt svängig, haha!

I morgon ska jag, Emilia & Hanna ut + några andra tjejer tror jag. Ska bli riktigt kul. Måste till systemet imon dock vet jag inte vad jag ska dricka imon.. Cider eller vin? Eller båda? Hm hm tål att tänkas på.
Jag kanske ska dricka 92 cider? Eller vad säger du Emilia?

Mohaha! Nu ska jag köra hem till Emilia!


Kommentarer
Postat av: Anonym

89 alternativt 85 låter fan bättre min diamant! <3

2010-12-11 @ 17:14:36
Postat av: love&peace

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-12 @ 00:26:07
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0