Internet igen

Nu funkar internet igen! Jäklar vad jag har saknat att bara sitta och slappa framför datorn. Väldigt skönt att jag har internet i telefonen så jag ändå kunnat vara social på facebook, haha!

Min röst är borta, jag är jätte hes! Emilia tror det är för pussandet hahah! Ja jösses. Vart en nykter helg vilket var otroligt skönt.
Jag får se lite om jag ska jobba i veckan, hon ska ringa i så fall och säga tider. Om inte annat ska jag vara där hela nästa vecka på den är säkerhetsutbildningen.

Eftersom jag har internet igen såg jag att Vladde lagt upp bilder från en förfest som var hos Emilia för några helger sen, sjukt rolig kväll! Har sparat dem så här kommer några!










Måste tillägga att jag mår otroligt bra av att ha börjat umgås-håller på att lära känna de jag gör nu.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Är nästsista bilden din favoritbild? ;)

2010-12-06 @ 19:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0