Kan inte drömmen bli sann?

Jag sitter och drömmer mig bort. Jag vill vinna drömvinsten på lotto (vem vill inte det), köpa en lägenhet till mig själv utomland och här i Sverige, sen hade jag köpt en lägenhet till mina föräldrar i det landet mina föräldrar vill ha en lägenhet. Sen hade jag rest, dit jag vill och hur länge jag vill. Jag hade tagit med dem jag vill.
Emilia & Jenny: vi hade gjort Alanya osäkert i en månad, om inte längre. + Massa andra städer/länder Sen hade vi tagit med Johanna & Hanna. De måste uppleva Alanya livet. Jag har garanterat glömt skriva någon, men innerst inne vet folk vilka jag hade velat ha med på en resa.

Ja som sagt jag sitter och drömmer. Back to reality!
Jag hoppas ni har haft en jätte bra julhelg! Min har vart bra förutom att jag har åkt en på en ordentligt förkylning + ont i kroppen. På julafton kände jag mig helt död. Igår var det lite bättre men jag pallade inte va ute, vid 1 delade jag och Christer taxi hem. Vi var hemma hos Dino på förfest. Herregud vilken disskussion det blev där, haha!
Dock saknade jag Emilia under kvällen!

Jag hoppas att min fina Jenny har haft en bra jul helg! Jag saknar dig så det gör ont här hemma! Men som du skrev i mailet, ut och äta och bara va!!

Nu hade jag tänkt att lägga i mina smycken i mitt nya fina smyckeskrin!




Kommentarer
Postat av: Emilia

Hade också velat! O du hade varit mitt självklara val <3

2010-12-27 @ 00:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0