Lång vecka

Vilken vecka.. Jobb i måndags, utbildning tis-fre + jobb torsdags kväll. Skulle bara jobbat 16:30-19:30 i torsdags men det vart förseningar och strul pga snön så jag fick jobba över. Vart hemma 22. Var riktigt trött igår.
Men nu är jag utbildidad säkerhetskontrollant så nu ska jag bara ha praktik på röntgen och visitering så är jag helt klar sen.
Det tråkiga med denna veckan är att jag har inte kunnat träffa mina vänner. sucks!
Jag och Emilia exempel har aldrig gått så här länge utan att träffas! Asså shiiiiit!

Igår åkte jag och sola, jäkla va skönt det var. Det var ju inte som på stranden i Alanya men det dög. Skönt var det i alla fall. Det är sjukt mysigt väder idag, stora fina snöflingor som faller ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0