Nykter helg! Internet funkar fortfarande i...

camera_dec_5_201 (MMS)

Nykter helg! Internet funkar fortfarande inte så har bara mobilen, inte alls kul saknar att sitta vid datorn. I fredags var jag på gekås handlade inte så mycket men var mysig att strosa runt. På kvällen var det mat och chill hos Olle. Igår vart de pizza och film hos Emilia, mamma mia kolla vi på! Vi drog också in till tre hjärtan en sväng. Skön kväll! Det jobbiga med att inte ha internet är att jag inte kan prata med Jenny på msn. Saknar henne väldigt mycket, hoppas hon vet det! Min röst har jag tappat, undrar vart den tagit vägen. Ha en bra vecka!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tror fortf det är pussen som snodde rösten ;) <3

2010-12-06 @ 11:41:18
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: jenny

söt du är, jag saknar dig jääääätte mycket ska du veta!!!

2010-12-06 @ 22:43:41
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0