Panik

Jag får nästan lite ångest. Om bara timmar är 2010 slut. Alltså.. Nej gud panik känsla i kroppen, kan inte bara tiden stanna?!

Jag jobbade 8-11 idag och när jag kom hem vart jag så trött så jag tog en powernap. Så jäkla skönt det var! Piggare så åkte jag in till stan för att möta upp Marika och Johanna. Vi gick runt och kollade lite, fika och bara snacka skit.
Jag hittade en ny handväska på rean. För ovanlighetens skull är det inte svart utan grön. Jag har alltid svara jackor på mig och oftast svarta kläder så då piffar de upp med färg på handväskan.

Lite ledsen över att min nyårsklänning inte har kommit som jag beställde hittade jag en ny igår. Denna är billigare till och med så när den andra kommer är det bara att skicka tillbaka den. Jag vet dock inte vad jag ska ha för skor på mig.. Jag tror inte det är så snyggt med mina lårhöga stövlar som jag typ alltid har. Sen är jag så lång, 170 så klackar kan jag nog inte ha utan att någon annan har det, haha. Självklart så är mina lägsta klackar typ 9 cm och de killar jag umgås med är bara några få cm längre än mig, jösses.

Nu ikväll har jag bara kollat på Victoria's secret fashion show och vampire diaries. Gud va vackra V secret tjejerna är. Kollar lite på Van Helsing nu, tror jag ska bädda ner mig. Är riktigt trött idag.
I morgon vid 11:30 ska jag på nyårs frukost hos Emilia. Ska hämta Vladde så köper vi med oss frukost. Mycket mys! På kvällen ska vi hem till deras kompis. Hoppas det blir kul!

Ha en riktigt bra nyårs dag och gott nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0