Sängen är en bra kompis

Jag måste säga att även om jag bara har jobbat fyra gånger så uppskattar jag helgerna och mina lediga dagar mer. Innan så var vardagarna och helgerna likadana, gå hemma, fika, va med kompisar. Nu så jobbar jag någon/några dagar i veckan och gör nått vettigt. Det blir roligare att träffa kompisarna med, man har lite mer att berätta än "jag satt hemma och glodde på igår och kollade platsbanken". It feels good!

Igår vart det "tjejkväll" hos Emilia men det blev att Kidda och Mark kom + 3 killar till. Kidda hade karaffton = dricka sin grogg ur en karaff. Sen blev det såklart 3 hjärtan.

Vem var på tre hjärtan? Jo min fina vän Alexandra som har semester!!! Gud va glad jag var att hon var där! Hon jobbar 2 jobb vilket har gjort att vi har inte setts på ja flera flera veckor! När hon är ledig är hon riktigt trött vilket jag förstår eftersom hon kan jobba från 9-16 på ena jobbet och jobba 17- allt mellan 22-02. Så vill hon ha en hemma dag förstår jag det. Jag vet vart jag har henne och de tror jag hon vet om mig med.

Idag har jag legat i sängen HELA dagen. Vakna upp, duscha, tog på mig joggingkläder och la mig i sängen och glodde på tv. AS GÖTT!


Jag & Alexandra i Alanya detta året :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0