Suck!

Så sjuuuukt deprimerande.......
Jag börjar kl 5 imon!! Eftersom jag har en bit att köra + att det är halt så måste jag köra runt 4:20.. Jag kommer ju dö sömndöden under dagen..
Ska faktikst fika med fina Marika på dagen! Jag MÅSTE hitta en nyårsklänning imon! Jag beställde en från bonprix.se och tänkte att de är säkert snabba. Beställe man från nelly.com kommer de ju på 2 dar men neeeeeeeeeej de har leverans tid 6-14 dagar och jag beställde 22.. Suck på mig som inte kolla upp detta.
Jag hittade en idag som får bara akut akut klänning.

Lite postivare ska jag vara nu.
Idag har jag haft en hel dag med Emilia & även Vladde som är hemma! Hihi! Mycket mys på detta!
Höjd punkten på dagen måste vart hemma hos Emilia där vi satt några stycken och bara snacka skit. Jag älskar sånt även om jag fick utstå lite mobbning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0