Vintern är faktiskt ok!

Min kropp skriker efter en utlandssemester! Gosh vad jag älskar att åka utomlands, solsemestrar!! Även om jag älskar sommaren så är det faktiskt mysigt ute nu, snöar och inte överdrivet kallt, när det är såhär så är vintern helt okej!

Igår spenderade jag kvällen med Emilia och vi gick och hem till Piff & Puff och snacka skit och mös. Emilia gick hem men jag följde med killarna till tre hjärtan och kollade läget. Ibland är det kul att gå ut nykter och kolla läget och se hur folk är på fyllan. Jag ska ju jobba idag med och eftersom jag ändå har en bit till jobbet, 5 mil så vågar jag inte riktigt chansa. Börjar kl 16-19. Efteråt ska jag köra direkt till Piff & Puff och kolla på film. Börjar inte förrän 17 imon så då kan man göra saker på kvällen hihi.

Jag har fastnat för en serie eller ja realityserie,  som går på tv på fredagar och i repris på lördagar, Jerseylicious. På tv är de bara på säsong 1 avsnitt 3 men jag har hittat en sida så jag är inne på säsong 2 nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0