2010-02-25

Nu verkar det som om snön sakta försvinner, idag övergick nämligen snöandet till lite regn.
Enligt hallandsposten ska det regna i morgon med. Det värsta med att snön ska försvina är allt slask!!

Kan det inte bara bli vår snabbt? Några + grader varmt så jag kan använda min nya vårjacka som jag köpte på gekås, jag älskar den jackan!!


Lägger in bild på jackan igen bara för att jag gillar den

Vi har knappt någon mat hemma.. Låter hemskt men det är lön idag så de ska storhandla i morgon och mina föräldrar har bestämt sig för att sluta små handla på veckorna för oftast så blir det att man köper godis osv som vi inte behöver sen behövde vi rensa ut i frys och kyl med.
I alla fall så tinade jag 2 laxbitar, hackade lök och vitlök, fräste upp det tillsammans. Laxen kryddade jag med citronpeppar och aromat. Sedan hällde jag i cocosmjölk och blandade ihop sedan saltade jag, hällde i lite aromat och en klick ketchup och till det risnudlar.
Blev riktigt gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0