100113

Nyss slog klockan över till 00:00 vilket betyder att det är den 13 januari.
Grattis till min lillebror som idag fyller 15 år!
Alltså 15 år! Jag kommer ihåg när han var lite och man kunde hålla på med honom som en trasdocka, lyfta honom, pussa på honom och allt utan att han sa ett ljud, haha!

Igår började skolan igen kändes inte så lönt att åka dit kändes det som när man väl var det...
Trodde jag skulle ha matte men visade sig att hon kan inte ha samma tid som innan så den fick vi byta så var det att gå igen, som tur är mötte jag min mentor som jag skulle ha möte vid 15 tiden men.. Men vi tod det runt 14 tiden i stället så satt vi och snacka lite om mina ämnen så snackade vi skit med..
Sen när vi var klara så var det en halvtimma kvar tills min historia var och när den väl började så hade vi den i 20 min och vi pratade bara.. GAH!
Men men, det dög.. Har kommit igång i alla fall..

Sedan följde jag med pappa och mamma till stan och köpa presenter till min lillebror.. Jag tror han blir nöjd när vi sjunger för honom i morgon bitti.
På kvällen kommer min mormor, min moster, min andra moster och hennes pojkvän för att äta frallor oså :).

Pappa ska iväg på jobb så han är inte hemma.. Ganska skönt han retas alltid med mig, haha!

Jag tror snart jag ska bädda ner mig.. Ska ställa klockan på runt halv 11, 11 imon så kommer man upp ganska lagom fast man är ledig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0