100116

Jag har haft så kul nu i två dagar..

Igår skrev jag till Marika på msn: Buddah hette egentligen Sidharta innan han blev buddah..
Då trodde hon att jag sökte på det, men ikke jag kan udda saker..
Men eftersom jag hade tråkigt så sökte jag på "onödigt vetande" på google så skrev jag massa till  henne dock var jag tvungen att avslöja att jag kunde inte allt det utan till..
Men jäkla vad konstiga saker det finns.. 

1 GB är egentligen inte 1 GB, utan en miljard bytes. 1 riktig GB är egentligen 1073741824 bytes.

Ett annat uttryck för hicka är "hyperneuroakustiska diafragmakontraktioner

Sköldpaddor kan andas genom rumpan

Myror ramlar alltid på högersida när de är berusade

En krokodil kan inte räcka ut tungan

Bara 1 av 100 män har över 23 cm lång snopp
(vet ni hur många som ljuger???!!!)

Enligt Guiness rekordbok är den längsta penis (som mätts) 16 tum, alltså 40,64 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0