100117

Gårdagen var riktigt bra!

Jag stack och mötte upp Johanna och David så åkte jag och Johanna och handlade sendan åkte vi hem till huset de bor i förtillfället. Lagade tacos och snackade skit.
Eftersom David skulle upp vid 5 i morse så bestämde jag och Johanna oss för att åka hem till Boris där det var pokerkväll.
Meningen var att vi skulle vara där en stund och sedan åka till stan.. Men helt plötsligt var klockan runt 3 tiden och sedan var klockan igen helt plötsligt 4.
Det var ritkigt trevligt.
Johanna var med och spelade men jag kollade på. Ska vara med nästa gång nu när jag lärt mig spelet hyffsat :).

Jag har gjort de historia frågorna som vi ska ha tills på fredag så ska jag göra frågorna i veckan som vi egentligen har till v 4. Ju mer jag jobbar hemma och ju snabbare jag gör provet desto snabbare är jag klar med kursen :).

Ska börja med ett ganska stort arbete nu med. Har ställt klockan på 9:30 imon så kan jag ligga och dra mig i en halvtimma :).

Pluggpluggpluggplugg är det som gäller för min del. Ska sluta med fikorna i stan och gå en runda på stan. Det får bli på fredagarna efter skolan i så fall. Vill folk fika så får de komma hit, vill ju verkligen bli klar med skolan nu så det är inget illa menat. Men jag tror folk förstår.

Jag ska sitta vi datorn en liten stund till bara sen ska jag bädda ner mig och försöka somna i hyffsad tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0