100124

Söndag vecka 3..
Skola och plugg har stått på schemat.. Har väl inte gjort så mycket mer egentligen.. Marika kom hem i torsdags så vi har lekt lite. Jag var i stan med Johanna igår på dagen, hon hade en sådan tur 2 par skor för 500 kr och då hade ena paret kostat 1600 kr!!
Jag köpte ett par jeansshorts på rean på cubus, 124 kr :).
Våren hade varit kanon nu, jeansshorts, snygg tshirt och ballerinaskor, vilken dröm!

I veckan så har jag bara 2 lektioner, en på tisdag och en på fredag, men ska nog maila och se om jag kan jobba hemma om jag inte behöver sjukanmälamig.. Har åkt på en förkylning till :\. Men har haft folk runt omkring som vart snuviga sen har jag gått i leggins hela vintern så har nog mig själv att skylla. Så länge jag inte får feber är jag glad.

Ska nog gå ut och gå med Jennica sen, hon slutar kl 15. Skönt att komma ut och sncka skit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0