100128

Tacotorsdag!

Äntligen så är julen över och allt är öppet som det ska så idag var det dags för tacotorsdag! Bongo hämtade upp mig så körde vi och hämtade upp Alexandra så körde vi till Raska kocken där de varje torsdag har tacobuffe.

Jag vet inte riktigt vad det var i Bongo's mat men när vi körde in till stan så berättade han att hans son Nicola säger att de har en racerbil men så säger Bongo det kan bli en glidar bil också och tvärbromas och vi bara glider! Jag och Alex bara knäcker oss, haha!


Jag älskar verkligen tacos/tortillas, palla restauranger..
Men jag kan i och för sig inte äta på restauranger pga mina allergier. Men tacos går alltid hem!


Inte för att mina ser ut så men ändå! Man får ta bilden som dyker upp på google, haha!

Mina joggingbyxor hänger i torkskåpet, hoppas de är klara snart! Så kan jag slänga på mig mjukiskläder och plugga lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0