100131

Grattis till Marika som idag blir typ gammal :D!

Vi åkte till Jönköping igår för att fira henne och spana in hennes nya lägenhet. Riktigt snygg, ganska stor lägenhet :D!
Vi var 6 st som åkte från Halmstad sen var det henne klasskamrater som var där, tyvärr stack de ganska snabbt för de skulle till krogen så tillslut så var de bara vi 4 kvar som skulle sova hos Marika.
Så blir det ibland tyvärr.
Dock är jag kanon trött idag, har inte sovit många timmar alls, min rygg pallade inte riktigt en luftmadrass.

Jag ska bara skriva detta sedan ska jag bädda ner mig i sängen, ska faktikst inte ställa klockan i morgon just för att jag sovit så dåligt inatt. Senast jag kollade på klockan var den 6, halv 7.. Slumrade till men vid 9 vaknade Marika och Marcus, så ja det var bara att vakna till.. Haha!

Det var mycket trevlig!  På tisdag alla redan kommer Marika hem!





Jag hade lite tråkigt nyss och lekte med photoshop, blev en bild på mig och Madde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0